Kirje mitä en lähettänyt.

Tarinan henkilön nimi on muutettu.

Tää on sulle ”Daniel”.

Niin monesti kun vannoin itselleni että tähän mä en ryhdy, en kirjoita sulle kirjettä, en anna sun nähdä mun kyyneliä. Vannoin itselleni että vaikka mitä ikinä tapahtuisi, mä en vajoaisi näin alas että kertoisin sulle miltä musta tuntuu.

En tiedä minkä hermoromahduksen partaalla mä olen, mutta mun on pakko sanoa nää asiat. En jaksa olla enää aikuinen. Kypsä ja hiljainen. Mun pitää kertoa tää sulle.

Mä en jaksa uskoa että sä, tai kukaan on syntyessään paha tai pahantahtoinen. Mä en tiedä mitä sulle tapahtui. Sä et koskaan kertonut mulle siitä. Mä tiedän että se oli jotain pahaa ja olisin halunnut kuunnella. Mä oon pahoillani että en osannut olla sun tukena. Mä olisin halunnut olla.
Mä tiedän että sä et halunnut mulle pahaa. Mä tiedän että sä rakastit mua.
Mä tiedän että sä halusit olla onnellinen.
Mä tiedän että sä halusit olla sitä mun kanssa.

Se mitä mä mietin nyt joka ilta.. Miksi? Miksi näin tapahtui Daniel? Miksi sä et päästänyt mua sun lähelle? Miksi sä suutuit niin paljon? Miksi sä satutit mua vaikka et halunnut? Miksi sä aloit vihata mua niin paljon? Mitä mä tein väärin?

Mä koen että mä yritin kaikkeni sun kanssa. Yritinkö? Mitä mä olisin voinut tehdä enemmän?

Mä rakastin sua enemmän kuin mitään muuta. Kun sä pyysit mua sun vaimoksi mä en epäröinyt hetkeäkään. Mä olin valmis jakamaan kaiken sun kanssa, mun koko lopun elämän. Eikä meillä silloinkaan ollut helppoa, kaikki ei mennyt niinkuin elokuvissa, mut mä halusin sut ja olin valmis taistelemaan meidän puolesta.

Mä muistan kun monet kerrat itkin ja huusin sulle kuinka pahalta musta tuntuu. Joskus sä ymmärsit ja otit syliin. Joskus sä suutuit ja satutit lisää. Joskus sä nauroit mulle, se sattui kaikista eniten.

Miksi sä työnsit mua koko ajan pois sun luota? Ja kun huomasin sen, siirryin kauemmaksi, ja sitten sä halusit mut aina takaisin.
Miksi mä en riittänyt sulle ja samalla sä pelkäsit että mä lähden?

Miksi sä alistit ja nöyryytit mua kerta toisensa jälkeen? Tuliko siitä sulle parempi olo itsestäsi? Jonkinlainen ylemmyyden tunne? Miksi?

Miksi sä et ole pahoillasi? Miksi sä et osaa sanoa ”Anteeksi”. Miksi sä mietit että mä ansaitsin sen?

Miksi sä valehtelet? Mitä sä pelkäät? Mitä sä salaat? Miksi?

Miksi sä työnnät pois sun luota kaikki ne ihmiset jotka sua rakastaa? Ensin sun vaimon, sitten sun lapset ja tyttöystävän? Ja sun äidin? Seuraavaks sun veljen ja sun kaverit?

Miksi, Daniel?
Miksi sä halusit että mä lakkaan hengittämästä?

Mikset sä anna minkään tuntua miltään?

IMG_0401.JPG

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s